محصولات

فوم بسته بندی ماشین لباسشویی

فوم بسته بندی کفی یخچال عرض80   

استاندارد و بین المللی بسته بندی کنید

فوم بسته بندی   ( یونولیت ) ماشین لباسشویی صبافوم با  طراحی زیبا و با توجه به ضخامت کف محصول و ستونی های کارآمد فوم محافظت کامل در برابر ضربه و آسیب دیدگی ماشین لباسشویی را فراهم میکند. همراه این فوم بسته بندی یک ورق کارتن پلاست به عنوان محافظت در مقابل سایش میتوان ارایه کرد که در هنگام بسته بندی ماشین لباسشویی این ورق در زیر فوم بسته بندی  نصب میشود.

محافظت بیشتر

با استفاده از بسته بندی پلاستو فوم  ( یونولیت ) ماشین لباسشویی طرح شده توسط صبافوم به طور کامل پالت های چوبی قدیمی حذف شده و با توجه به خواص پلاستوفوم ( یونولیت ) این بسته بندی فوم محافظت کامل تری را برای ماشین لباسشویی فراهم مینماید.
 
 

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر 1 دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش کالای لوازم خانگی به میزان 5 درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
 
 
شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست.
 element('footer-end'); ?>