عمومی

قطعات از جنس پلی پروپیلن انبساطی EPP

 پلاستوفوم بسته بندی سینک    پلاستوفوم بسته بندی سینک

قطعات پلی پروپیلن EPP

پلی پروپیلن انبساطی (EPP)  یک فوم مهره ای با ساختار سلول-بسته است که کاربردهای فراوانی دارد. این فوم گستره ویژگی های منحصر به فردی از جمله، جذب بسیار خوب انرژی، مقاومت در برابر ضربه های متعدد، عایق حرارتی، قابلیت شناور شدن روی آب، مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی، نسبت استحکام به وزن بسیار بالا و قابلیت بازیافت صد درصدی، دارد. EPP می تواند در چگالی های متفاوتی، از ۱۵ تا ۲۰۰ گرم بر لیتر، ساخته شود، که چگالی توسط قالب ریزی به ۱۸ تا ۲۶۰ گرم بر لیتر ارتقاء می یابد. مهره های جداگانه توسط فرایند قالب ریزی قفسه بخار۲ به هم جوش خورده و مح صول نهایی را شکل می دهند، محصول نهایی قطعه ای مستحکم و کم وزن است

کاربردها:

به دلیل مزایای بسیار EPP در کنترل انرژی، وزن کم، عملکرد بهینه،طول عمر بالا و قابلیت بازیافت، از آن در صنایع خودرو سازی به میزان بسیار زیاد استفاده می شود.مصارف آن شامل صندلی ها، سپر، سیستم جاسازی، پنل درب، ستون ها، تنظیم کننده های ارتفاع کف، طبقه پشتی، تکیه گاه سر، کیت های لوازم، سایبان سرنشینان جلو و هزاران قطعه پرکننده می شود.بسته بندی های چندبار مصرف صنعتی، که پوشال نام دارند، معمولا از EPP تهیه می شوند،چرا که طول عمر بالایی داشته و می توانند در حین حمل و نقل انرژی جذب کنند. مصرف EPP برای وسایل منزل،اسباب بازی ها ، مثل مدل های هواپیما و دیگر محصولات مصرفی رو به افزایش است، چرا که به عنوان یک ماده ساختاری تنوع کاربردی زیاد، وزن کم و دیگر ویژگی های کاربردی زیادی دارد.
 
 
کاربرد EPP همراه با مواد غذایی تایید شده است. ویژگی های عایق حرارتی و استحکام ساختاری آن، EPP را برای ساخت ظروف از جمله ظروف تحویل غذا و خنک نگه دارنده های نوشیدنی ها و چنین ظروفی مناسب می کند. EPP شرایط رشد میکروبی را فراهم نکرده و می توان آن را توسط شستشو با بخار استریل کرد.
 
 
 element('footer-end'); ?>