محصولات

بلوک ICF / قالب ماندگار







ساختمان های ICF نه تنها مزایای اقتصادی مداوم و افزاینده را فراهم می آورد، بلکه همچنین آرامش، آسایش، امنیت و محیطی گرم را بوجود می آورد.











ICF به سادگی چندین مرحله کار ساختمانی را جمع آوری و در یک مرحله ادغام می کند. این دیوارها با وجود استفاده از مواد با کیفیت بالا می تواند کاملا اقتصادی هم باشد.

بلوک ICF با رابط فومی (All EPS) 

بلوک ICF یونولیت با رابط فومی صبافوم با رویکرد اقتصادی بودن طراحی گردیده است و به جهت افزایش سرعت اجرای کار از سوی مهندسین و مشاورین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. علاوه بر کارایی بالا و سرعت اجرای چشمگیر قیمت اقتصادی بلوک ICF با رابط فومی مشخصه بارز این بلوکهای ICF میباشد. ابعاد استاندارد بلوک ICF صبافوم  طوری طراحی شده است که بیشترین تعداد ممکن در کانتینر و و سایل نقلیه قابل حمل باشند و این یعنی هزینه کمتر. 

دیوار ساخته شده با بلوک ICF یونولیت از دولایه مواد فشرده یونولیت به همراه یک لایه بتن مسلح تشکیل شده که به طور قابل ملاحظه ای نوسانات دما، و صدا  و همچنین لرزشها و خسارات ناشی از زلزله ، طوفان و سیل را کاهش میدهد. این دیوارها آسایش و آرامش را بیش از دیوارهای آجری متداول و مصالح رایج دیگر برای فضای داخلی ساختمان مهیا میسازند.

بیش از 80 درصد صاحبان خانه های ساخته شده با بلوک ICF  صبافوم متذکر آرامش ان خانه ها شده اند در حالی که تنها 2 درصد از صاحبان خانه های آجری متدوال متذکر این مسئله شده اند..

بلوک ICF / قالب ماندگار

ICF چیست؟

بلوکهای ICF اشکال توخالی ساخته شده از پلی استایرن انبساطی فشرده (یونولیت فشرده) غیر قابل اشتعال هستند که همانند پازل های لگو به یکدیگر متصل میشوند و دیوارها و سازه ی ساختمان ساخته میشود و داخل آنها با بتن مسلح پر میشود و ساختمان شکل خواهد گرفت.بلوک ICF یک دیوار بتونی مسلح و بسیار محکم و یک سازه صلب و یکپارچه را ایجاد خواهد کرد که از دو طرف با 5 سانتیمتر پلاستوفوم فشرده عایق کاری شده است. این ترکیب یک دیوار که به طرز غیر قابل باوری خواص مناسب و بسیار خوب برای ساختن ساختمان را دارد شکل داده است: عایقبندی هوا ، سازه مقاوم ، عایقبندی صدا، عایقبندی حرارت و مقاومت بالا در مقابل زلزله.

 

آیا بلوکهای ICF بعد از بتون ریزی در جای خود میمانند؟

بله بلوک ICF به عنوان قالب ماندگار جهت بتن ریزی استفاده میشود و در ساختمان باقی خواهد ماند و نقش عایق صوت و حرارت و رطوبت را دارد.

بلوک ICF / قالب ماندگار

آیا سیستمهای بلوک ICF مختلفی وجود دارد؟

بله در دنیا سیستمهای بلوک ICF مختلفی وجود دارد که هر کدام خواص متفاوتی را ارائه میکنند و بسته به شرایط اقلیمی و استراتژیک آن منطقه اهداف متفاوتی را از طراحی انواع سیتمها دنبال میکنند. در برخی از مدلها ضخامت بتون بیشتری در نظر گرفته شده است و در برخی دیگر ضخامت فوم عایق بیشتری طراحی شده است. برخی مدلها برای اتصال دو دیواره فوم از رابط پلاستیکی استفاده شده است و در برخی رابط اتصال فومی است.

دیوار ICF چقدر میتواند بلند باشد؟

 دیوارهای ساخته شده با بلوک ICF صبا فوم طراحی و مهندسی شده است و حداکثر ارتفاع بدون حایل آن میتواند 14 متر باشد. قابل توجه است  طراحی سازه های ICF براساس استاندارد ACI318 آمریکا صورت میگیرد و در طراحی آن اصول طراحی سازه های مصل بتونی باید در نظر گرفته شود.
بلوک ICF / قالب ماندگار
قیمت بلوک ICF یونولیت بنا بر کیفیت آن متغییر است بنابراین در هنگام سفارش از مشاوره کارشناسان صبافوم  استفاده کنید .

 

 

 

 

 

 

بلوک ICF مصرف انرژی در ساختمان را حداقل خواهد کرد

 

 

 

صبافوم تولید کننده بلوک ICF با کیفیت عالی میباشد , قیمت فروش بلوک ICF کاملا متناسب با کیفیت آن میباشد

 

 

بلوک ICF / قالب ماندگار

 

چه سایز میلگرد و چه مقدار میلگرد برای مسلح کردن نیاز دارم؟

سایز و مقدار میلگرد مورد استقاده جهت مسلح کردن دیوارها و سازه های بلوک ICF کاملا بستگی به طراحی و نوع سازه و استانداردهای ساختمانی دارد و مقدار و نوع آن وابسته به ارتفاع دیوارها تعداد طبقات و فضای بدون دیوار حمال اسختمان طراحی شده میباشد.

آیا نماهای معمول را میتوان برای خانه های ICF استفاده کرد؟

استفاده و اجرای کلیه نماها برروی دیوارهای ICF به راحتی قابل اجرا است و محدودیتی جهت اجرای نماهای مختلف وجود ندارد و بهترین نما نماهای پاششی و اکرلیک برای اجرا میباشد.

بلوک ICF / قالب ماندگار

توجه کنید همه نوع مواد یونولیت مناسب تولید بلوک ICF یونولیت نیست و تولید آن حتما باید با مواد غیر قابل قابل اشتعال و ساختمانی انجام شود. برخی از تولید کنندگان با بی توجهی و جهت سود بیشتر از مواد قابل اشتعال استفاده میکنند و سلامت استفاده کنندگان را به خطر می اندازند.

آیا با استفاده از بلوک ICF عایق رطوبتی نیاز است؟

خیر. ترکیب دولایه پلاتوفوم فشرده و بتن مسلح در بلوک ICF صبافوم باعث ایجاد سد محکمی در برابر هوا و رطوبت خواهد شد و نیازی به استفاده از عایق رطوبت نیست.

آیا ساختمان های ICF ضد آب هستند؟

خیر. همانند همه سیستمهای ساختمانی استفاده از عایقهای ضد آب در سرویسها و محلهای ریزش آب لازم و ضروری میباشد.

آیا بلوکهای ICF جزء مصالح دوستدار طبیعت هستند؟

بله. با توجه به عدم آلودگی محیط زیست توسط این سبک ساختمان سازی و همچنین کمک به مصرف کمتر انرژی و در نتیجه تولید کمتر گازهای گلخانه ای به طرز قابل توجهی به حفظ زمین کمک خواهد شد و بلوکهای ICf جژو مصالح سبز محسوب میشوند که به حفظ زمین کمک میکند. 

بلوک ICF / قالب ماندگار

 
 element('footer-end'); ?>